Trainingen content strategie en digital branding

Als organisatie ‘kom je niet weg’ met simpelweg het zenden van je boodschap. Je zal in gesprek moeten gaan met je publiek en in gesprek moeten blijven. Met de juiste content in beeld, geluid of woord is dat zeker mogelijk. Dat moet je wel zorgen dat je content creëert waarmee je informeert, verbindt en het verschil maakt voor jouw publiek. Of zelfs je publiek uitdagen om tot actie (of transactie) over te gaan. Daarom heb ik een aantal trainingen ontwikkeld in samenwerking met IPro Training NL.

Content strategie

Online marketing als focus

Door mijn jarenlange ervaring als marketingcommunicatie professional, heb ik veel kennis opgedaan over en praktijk ervaring met diverse marketingcommunicatie onderwerpen. Hierdoor ben ik bij Ipro Training NL aangesloten om een aanbod van trainingen en workshops te geven als specialist op content strategie, online branding en digital marketing.

Dat online marketing een belangrijk onderdeel is van de marketingcommunicatie strategie is een feit. En mijn specialisatie is om een optimale content strategie op te zetten en uit te voeren. Ik help je graag om de waarde van je merk of organisatie te laten groeien bij je publiek. Ik voorzie mijn trainingen van veel praktische tools om je content strategie te optimaliseren. In de inhoud van je verhaal, de aansluiting bij je publiek, de tijd dat je eraan kwijt bent, maar ook in het beter behalen van je KPI’s.

Met mijn enthousiasme en mijn passie voor het creëren van merkwaarde zal ik een belangrijke waarde kunnen toevoegen aan vele organisaties. Ik laat me inspireren door echte “lovebrands”, die het voor elkaar krijgen om loyale fans te krijgen. En het maakt niet uit of deze merken groot zijn of net beginnen.

Aanbod van trainingen en workshops

Content Strategie – Digital Branding: 1 dag

Digital Marketing – Content strategie: 3 dagen

Content Strategie in 10 stappen: 1 dag

Workshop Content Strategie: 1 dagdeel

Data en locaties op www.Springest.nl of via de onderstaande button: